Přeskočit na obsah

Průběh zakázky

1. Úvodní schůzka
  • Seznámení obou stran
  • Seznámení se s prostorem, vašimi představami, nároky a životním stylem
  • Vyměření prostoru
  • Předání základních informací o průběhu zakázky
2. Vypracování cenové nabídky a její odsouhlasení klientem
3. Vypracování prostorového uspořádání
  • Navržení přesného uspořádání nábytku
  • Určení zón a jejich funkcí
  • Zohlednění ergonomických pravidel a vašich požadavků
  • Předání předběžného prostorového uspořádání klientovi (půdorysu)
4. Rozpracování vítězné varianty
  • Určení barevného spektra
  • Odsouhlasení jednotlivých kusů nábytku, osvětlení, dekorací, solitérů….
  • Určení stylu, nálady, atmosféry
5. Předložení kompletního návrhu interiéru
  • Předání 3D návrhů interiéru z několika úhlů pohledu (minimálně 4 pohledy)
  • Doporučení na osvědčené dodavatele, odkazy na nákup komponent
  • Konečná fakturace
6. Další možné práce související s realizací (fakturovány samostatně)
  • Vyhotovení detailního nákresu nábytku pro stolaře (v případě nábytku na míru), nebo aktivní konzultace se stolařem
  • Služba asistence při nakupování
  • Dotvoření (změna počtu členů domácnosti, nový domácí mazlíček, změna potřeb dětí související s věkem, změna zdravotního stavu apod.)